Ösmo P05 söker fler spelare!
2018-05-29 08:47
Höghöjdsbanan på LIDA.

Välkommen till ett härligt gäng som lirar fotboll med glädje och engagemang!

Vi spelar 9-manna matcher och behöver nu förstärkning till vår trupp.

Oavsett om du är nybörjare eller spelat ett tag är du välkommen till oss – här får du alla förutsättningar för att utvecklas som fotbollsspelare. Vi har dedikerade tränare för målvakt, huvudtränare och assisterande tränare samt gästtränare från andra lag för att få en variation på våra träningar.

Vi tränar tillsammans med Pojkar 06 så du får chansen att få många nya kompisar både på plan och utanför. Vi hittar dessutom på aktiviteter utanför fotbollsplanen, på bilden ser du vår senaste aktivitet då vi besökte Lida Friluftsgård och provade deras höghöjdsbana!

Förra året deltog vi i Skara sommarlands cup där vi åkte till Skara och spelade fotboll en hel helg och tillbringade en dag på Skara Sommarland!

Dessutom kommer du in i Nynäshamn kommuns största fotbollsklubb med kommunens finaste anläggning (om vi själv får säga det). Ösmo fotbollsklubb lever efter ledorden: ”Glädje – Respekt – Långsiktighet och Engagemang” och det genomsyrar hela Pojkar 05!

Kom och provträna med oss, det kostar ingenting (upp till 3 provträningar är gratis) och du behöver inte föranmäla till oss att du kommer. Vi tränar just nu på måndagar kl. 17.45-19.00 samt onsdagar 17.45-19.00. Ta med dig vattenflaska och schyssta skor (du behöver inte ha fotbollsskor första gången du provar), och om du har tag gärna med dig benskydd, annars kan du få låna det av oss.

Du som förälder är varmt välkommen du också! Under träningen kan du avnjuta en god fika i vår fina cafeteria och njuta av den varma sommaren som är på intåg! Självklart får även du som förälder (om du vill) engagera dig i Ösmo Fotboll då vi drivs enbart av ideella krafter.

Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta lagledare Anna Holmberg på telefonnummer 0701-821051 eller via e-post på: anna@holmberg.st