Välkommen till Pojkar 2010 s hemsida!

2022-03-04 11:24

Nu kör i gång med utomhus träningar nästa vecka.

Det är viktigt att vara rätt kläd (lager på lager med heltäckande klädsel EJ kortärmat och shorts) då det blir kallt fort på kvällen.

Dom ska även ta med sig löparskor ifall vi inte kan vara på planen, då kör vi fys eller teori.

Det kan komma att bil ändringar på träningstider så hål koll på mejl och kallelser.

Ni vet att ni kan ladda ner sportAdmin appen för att lättare kunna svara på kallelserna och se aktiviteterna samt att se ändringar i kallelser

Det går även att prenumerera på lagets kalender från hemsidan så ser ni alla aktiviteter för laget.

Det har kommit lite frågor om Ösmo overallerna nu när dom börjat växa ur dom gamla. Det senaste vi fått från föreningen är enligt följande:

• En ny kollektion av träningsoverallen har kommit in i shopen men men beställ inte senior storlekar för där är det fel modell på byxa ny på väg in.
  • After game- sortimentet ska förnyas under våren
  • Viktiga Datum
  • 3/4 Föreningens speldag och (Lagfotografering premilinärt)
  • 18/4 Våffelcupen
  • 28-29/5 Ösmo marknad
  • 17-19/6 Föreningens gemensamma sommar cup ditt vi i P10 kommer att åka för första gången.

Vi ska även försöka få till ett föräldramöte innan matcherna drar i gång.

Har ni några frågor är ni alltid välkomna att kontakta oss ledare.

Match mot Haninge 3/5 😀
2019-05-03 20:36